mandag 19. januar 2015

Romjulsmysteriet

I romjula var jeg med på ett strikkemysterium i regi av Marit, som driver Strikk Innom. 

Arrangementet hadde hun publisert tidligere og jeg slang meg med. 

Jeg gikk til innkjøp av anbefalte garn, og var mer enn klar da første spor kom. 

Jeg strikket jevn og trutt gjennom hele romjula, men med mange familieselskaper og middager, måtte jeg også ta nyttårshelga til hjelp for å bli ferdig. Og ferdig det ble jeg. 




Og resultatet ble ett kjempeflott sjal! Jeg skylte det opp, tørket og dampet det, og var klar det å bruke det da hverdagen tok oss igjen på nyåret. 

Og siden har jeg vel brukt det stort sett hver dag. Sjalet er blitt mitt nye favorittsjal. Jeg digger det rett og slett!! 


Og garnrestene brukte jeg til å lage med en liten nålepute <3

Hva er ditt favorittsjal? 


Ha en flott mandag! 
- Annette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!