tirsdag 19. juni 2012

Ny blogg - med daglig inspirasjon

Jeg har en stund lekt med tanken om å lage meg en plass hvor jeg kan samle det som inspirerer meg.
Når jeg surfer rundt på nettet, kommer jeg stadig over ting som jeg gjerne vil ta vare på, linkene altså, for å finne det igjen ved en senere anledning. Jeg har lenge lurt på hvor jeg skulle ta vare på de, og bokmerkemappa på nettleseren begynner å bli ganske så full, køen på Ravelry begynner å bli lang osv.

Da jeg her om dagen kom over bloggen 365 saker du kan sticka, kom jeg på; hvorfor ikke samle det i en blogg?

Som tenkt, så herved gjort.. =)

Her vil jeg legge inn linker til håndarbeidsoppskrifter som inspirerer meg på en eller annen måte. Og jeg vil legge inn linker til sånne DIY'er (do it yourself) som jeg finner på nettet.

Kanskje er det flere som også blir inspirerte?

Ta en titt innom Daglig inspirasjon da vel!


1 kommentar:

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!