lørdag 16. juni 2012

Morgenmat

Jeg ble i dag vekket av junior på 4,5 år. Han syntes det var på tide at jeg stod opp når klokka var 5011, som han sa. Han har det med å lese baklengs...

Jeg lurte på hva om luktet så godt, og han kunne fortelle at han, pappaen og minstemann hadde spist egg og bacon til morgenmat.
Han spiser nemlig både frokost og morgenmat han... Hva som er hva er hverken han eller vi sikre på!?!

Jeg sa at det hørtes veldig godt ut.

Når jeg stod opp noen minutter senere hadde han begynt å lage.
- Men pappa mått skjær brødskiva da! 

Resten stod han stort sett for selv, med litt hjelp av pappaen.

Og her er hva jeg fikk servert


Litt blast mobilbilde, men, men...

Nå er det helg, og vi skal bare slappe av og kose oss sammen med familie og venner!
God helg!

2 kommentarer:

  1. Herlig morgenmat det Annette, og herlige store og små menn du har ;-)
    Vi ser dere snart!

    Hanne

    SvarSlett
  2. Så koselig! :) Det fortjener du, Annette. <3

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!